REKLAMAČNÝ PORIADOK

Reklamačný poriadok
pri uplatnení si reklamácie u predávajúceho, ktorým je podnikateľ Paed.Dr.Viera Kerekešová

I. Úvodné ustanovenia

1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

2. Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Obchodných podmienok predávajúceho.

3. Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim spotrebiteľom u predávajúceho:

Obchodné meno: Paed.Dr.Viera Kerekešová
FO podnikateľ
reg.: Obvodný úrad Banská Bystrica po reg.č. 14349/94
Sídlo: Kynceľová 57, 974 01 Kynceľová
IČO: 33897468
DIČ: 1028783228
IČ DPH: nie som platcom DPH
email: objednavky@bioarganovyolej.sk
tel.: +421/ 902 298 309
IBAN: SK2611000000002948015791

4. Kupujúcim spotrebiteľom je v zmysle § 2 písm. a) zák. č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o ochrane spotrebiteľa) fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

5. Spotrebiteľskou zmluvou je každá zmluva bez ohľadu na právnu formu, ktorú uzatvára dodávateľ so spotrebiteľom.

6. Zmluvou uzatvorenou na diaľku je zmluva medzi predávajúcim a spotrebiteľom dohodnutá a uzatvorená výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa najmä využitím webového sídla, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu.

7. Uzatvorením kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru kupujúci prejavuje súhlas s týmto Reklamačným poriadkom a obchodnými podmienkami.

8. Prevzatím tovaru u kupujúceho podnikateľa je okamih jeho odovzdania predávajúcemu, resp. prvému prepravcovi. Prevzatím tovaru u kupujúceho spotrebiteľa je okamih prevzatia tovaru od predávajúceho resp. od prepravcu spotrebiteľom.

9. Orgánom dozoru je:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj
Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 048/412 49 69
048/415 18 71
fax. č: 048/4124 693
e-mail: bb@soi.sk

10. Tovar zakúpený v predávajúceho možno reklamovať v 2 prípadoch:
a) Reklamácia v rámci záručnej doby
b) Reklamácia v množstve, druhu, ceny a pod.

II. Záruka, záručné podmienky

1. Právna úprava zodpovednosti predávajúceho za vady sa riadi § 620 a nasl. Obč. zák.

2. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.

3. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).

4. Záručná doba je 24 mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty.

5. Na žiadosť kupujúceho je predávajúci povinný poskytnúť záruku písomnou formou (záručný list). Ak to povaha veci umožňuje, postačí namiesto záručného listu vydať doklad o kúpe.

6. Záručný list obsahuje označenie predávajúceho (meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov predávajúceho, jeho sídlo alebo miesto podnikania), obsah záruky, jej rozsah a podmienky, dĺžku záručnej doby a údaje potrebné na uplatnenie záruky. Ak záručný list neobsahuje všetky náležitosti, nespôsobuje to neplatnosť záruky.

7. Záručným listom je doklad o kúpe – faktúra, ktorá slúži zároveň aj ako dodací list.

8. Záručná doba začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim.

9. Od okamihu odovzdania tovaru na prepravu dopravcovi, zodpovedá za prípadnú škodu dopravca. Z uvedeného dôvodu je potrebné, aby kupujúci alebo ním poverená osoba pri preberaní tovaru skontrolovala, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia je potrebné odmietnuť prevzatie tovaru a spísať s dopravcom záznam alebo prevziať tovar a priamo na mieste spísať s dopravcom (slovenskou poštou, kuriérom) záznam o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Vrátený tovar okamžite nahradíme odoslaním nového.

10. V prípade, že kupujúci zistí poškodenie tovaru alebo inú vadu až po jeho prevzatí, je potrebné túto skutočnosť oznámiť bez zbytočného odkladu. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je potrebné bez zbytočného odkladu oznámiť mailom na zuzanakerekesova@orienthouse.sk. Poškodený tovar bude okamžite nahradený novým.

11. V prípade, že kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, predávajúci nemusí uznať prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.

12. Pri prevzatí tovaru je kupujúci, alebo ním poverená osoba, povinná podpísať dodací list.
13. Záruka sa nevzťahuje na poškodenia vzniknuté:
• mechanickým poškodením tovaru,
• používaním tovaru v podmienkach ktoré neodpovedajú svojou teplotou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia,
• neodborným zaobchádzaním alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
• nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore so všeobecnými zásadami,
• prírodnými živlami alebo vyššou mocou.

14. Ak je kupujúcim spotrebiteľ, môže uplatniť v rámci záručnej doby vady na tovare u predávajúceho v súlade s reklamačnými podmienkami stanovenými zákonom č. . 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov, zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a týmto reklamačným poriadkom.

III. Reklamačné podmienky

1. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim. Kupujúci má právo uplatniť si nároky za vady tovaru počas trvania záručnej doby.

2. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

3. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

4. Reklamáciu je kupujúci spotrebiteľ oprávnený uplatniť písomne/osobne na adrese predávajúceho:
Paed.Dr.Viera Kerekešová
Kynceľová 57
974 01 Kynceľová
Okres Banská Bystrica
SLOVENSKO / SLOVAKIA


5. Pri uplatnení reklamácie kupujúci zašle na vyššie uvedenú adresu spolu s chybným tovarom vyplnený reklamačný formulár, daňový doklad preukazujúci kúpu tovaru a doklad o doručení (ďalej len „požadované doklady").

6. Kupujúci uvedie v reklamačnom formulári nasledujúce údaje:
• identifikácia kupujúceho,
• číslo elektronickej objednávky,
• popis tovaru, ktorý si kupujúci žiada vrátiť/vymeniť s uvedením kódu, farby, veľkosti, množstva a ceny,
• názov a číslo bankového účtu kupujúceho a kód banky,
• dátum a podpis kupujúceho.

7. Predávajúci odporúča kupujúcemu poistiť tovar, ktorý je predmetom reklamácie. Riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom reklamácie znáša kupujúci až do okamihu prevzatia tohto tovaru predávajúcim.

8. Pokiaľ kupujúci nedoručí spolu s tovarom, ktorý si želá reklamovať, aj požadované doklady, vyzve ho predávajúci telefonicky, prípadne e-mailom na doplnenie chýbajúcich údajov alebo priložene chýbajúcich požadovaných dokladov.

9. Ak sa predávajúcemu nepodarí opakovane telefonicky kontaktovať kupujúceho a/alebo kupujúci nereaguje na e-mailovú výzvu predávajúceho do 30 dní odo dňa prevzatia tovaru predávajúcim a nedoručí chýbajúce doklady alebo nedoplní chýbajúce údaje, predávajúci si vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní predmetného reklamácie a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho späť kupujúcemu na adresu uvedenú v objednávke.

10. Ak spolu s požadovanými dokladmi nie je priložený tovar, ktorý je predmetom reklamácie, predávajúci si vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní predmetnej záležitosti a má sa za to, že kupujúci nemá v úmysle tovar reklamovať.

11. Predávajúci si vyhradzuje právo neprebrať tovar zaslaný kupujúcim na dobierku.

12. Pri spätnom zasielaní je tovar potrebné zabaliť tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu. Poškodenie tovaru pri preprave môže mať za následok neuznanie reklamácie. Tovar je potrebné zaslať buď formou balíka alebo doporučene ako list.

13. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dna uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dna uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

14. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby ukončenia reklamačného konania sa do záručnej doby nepočíta. V prípade výmeny veci za novú, začína plynúť nová záručná doba od jej prevzatia.

15. Pri uplatnení reklamácie spotrebiteľom počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia. Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.

16. Pri uplatnení reklamácie spotrebiteľom po 12 mesiacoch od kúpy, keď ju predávajúc zamietol, predávajúci je povinný v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova. Počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dna znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

17. Predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

18. Kupujúci má právo a úhradu nákladov (najmä poštovného), ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením oprávnených práv zo zodpovednosti za vady a boli vynaložené skutočne a účelne.

19. Reklamácia sa nevzťahuje na vady tovaru spôsobené bežným používaním tovaru kupujúcim.

V Kynceľovej, dňa 28.01.2016


Vypracovala: JUDr. Barbora Lániková
Lanikova Group, s.r.o.
advokátska kancelária


Za správnosť: JUDr. Zdenka Lániková
Lanikova Group, s.r.o.
advokátska kancelária

 

REKLAMAČNÝ PORIADOK

arganový olej novinky

SKÚSENOSTI S ARGANOVÝM OLEJOM

ARGANOVÝ OLEJ

facebook arganový olej

twitter arganový olej

TOP PRODUKT - ARGANOVÝ OLEJ

odkaz

  • BIO Arganový olej kozmetický 100ml

    100% pravý BIO Arganový olej kozmetický 100ml v sklenenom obale s...

    4.81/5

    ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL VYROBENÉ PRIAMO V MAROKU GARANCIA KVALITY A PÔVODU

    od 25 €

    Dostupnosť: SKLADOM - ZAJTRA U VÁS

  • BIO Arganový olej - sada 2ks

    2 ks arganového oleja podľa Vášho výberu BONUS: doprava zdarma

    5/5

    ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL VYROBENÉ PRIAMO V MAROKU GARANCIA KVALITY A PÔVODU DOPRAVA ZDARMA

    od 50 €

    Dostupnosť: SKLADOM - ZAJTRA U VÁS

  • BIO Arganový olej kozmetický 50ml

    100% BIO Arganový olej kozmetický 50ml v sklenenom obale s...

    5/5

    ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL VYROBENÉ PRIAMO V MAROKU GARANCIA KVALITY A PÔVODU

    od 19 €

    Dostupnosť: SKLADOM - ZAJTRA U VÁS

  • BIO Arganový olej kozmetický 100 ml - LIMITOVANÁ EDÍCIA

    BIO Arganový olej kozmetický 100ml v sklenenom obale s dávkovačom a...

    4.93/5

    ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL VYROBENÉ PRIAMO V MAROKU GARANCIA KVALITY A PÔVODU

    od 29 €

    od 33 € Zľava 4 €

    Dostupnosť: SKLADOM - ZAJTRA U VÁS

  • Arganový olej potravinársky 250 ml - LIMITOVANÁ EDÍCIA

    Arganový olej potravinársky 250ml v sklenenom obale s nálievkou +...

    5/5

    ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL VYROBENÉ PRIAMO V MAROKU GARANCIA KVALITY A PÔVODU

    od 29 €

    od 33 € Zľava 4 €

    Dostupnosť: SKLADOM - ZAJTRA U VÁS

  • BIO Opunciový olej 15ml z Maroka - LIMITOVANÁ EDÍCIA

    BIO Opunciový olej 15ml v sklenenom obale s dávkovačom a krabičkou...

    5/5

    100% PRICKLY PEAR SEED OIL VYROBENÉ PRIAMO V MAROKU GARANCIA KVALITY A PÔVODU DOPRAVA ZDARMA

    od 54 €

    od 57 € Zľava 3 €

    Dostupnosť: SKLADOM - ZAJTRA U VÁS

  • BIO sada - arganový olej + opunciový olej

    Arganový olej kozmetický 100ml BIO + arganový olej potravinársky...

    5/5

    ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL VYROBENÉ PRIAMO V MAROKU GARANCIA KVALITY A PÔVODU DOPRAVA ZDARMA

    96 €

    99 € Zľava 3 €

    Dostupnosť: SKLADOM - ZAJTRA U VÁS

  • BIO Arganový olej kozmetický - kombi balenie

    BIO Arganový olej kozmetický 500ml v plastovej fľaši + BIO arganový...

    5/5

    ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL VYROBENÉ PRIAMO V MAROKU GARANCIA KVALITY A PÔVODU DOPRAVA ZDARMA

    122 €

    150 € Zľava 28 €

    Dostupnosť: SKLADOM - ZAJTRA U VÁS

REFERENCIE ARGANOVÉHO OLEJA

Jana 10.08.2016 10:30:17
Som vdacna, nadsena, pouzivam arganovy olej na plet, krk a dekolt, kremujem si nim vecer pred spanim aj ruky. Plet je daleko hebkejsia, jemnejsia, dokonca mam pocit, ze vrasky su menej viditelne. Vyborny, odporucam, dakujem !!!

eva 12.07.2016 09:01:02
Som typ, ktorý si málokedy nájde čas napísať recenziu na produkt,ktorý som vyskúšala, avšak túto recenziu si nemôžem odpustiť. Bola som v 4-tom mesiaci tehotenstva, keď som vyskúšala ako prevenciu proti vzniku strií odporúčaný krém proti striám, ktorý som si objednala priamo z Anglicka. Výsledok bol katastrofálny a to v podobe alergickej reakcie po celom bruchu, stehnách, zadku. Kožná lekárka aj moje okolie, ktorým som moje červené telo odhalila boli zhrozený. Po následnej liečbe cca 3 až 4 týždne som sa bála si čokoľvek na telo natrieť. Ale keďže už počas dospievania sa mi nejaké strie urobili na zadku /v dôsledku rýchleho rastu/, bola som si vedomá, že predispozíciu pre vznik ďalších počas tehotenstva určite mám. A tak som si skúsila objednať kozmetický argánoý olej a skúšala som natierať. Natierala som poctivo na bruško, prsia, zadok a stehná - jedenkrát denne večer a výsledok = ani jedna stria. A to som s pôrodom preťahovala do konca 42 týždňa. Takže môžem len a len odporúčať. Musím však podotknúť, že postup pri krémovaní bol taký, že najprv som si celé telo natrela telovým mliekom s vitamínom E, avšak nič extra, kúpený v rakúskom supermarkete za necelé 2 eurá, to len ako hydratácia a potom som spomínané problematické partie náchylné na vznik strií vymasírovala argánovým olejom od firmy Orienthouse. Skrátka nedám dopustiť. Momentálne som malému pomocou natierania oleja na hlavičku vyliečila tzv. "mliečnu chrastu". Jednoducho nedám dopustiť!!!

Dagmar 22.04.2016 21:01:08
Mala som už tento argánový olej, je suprový.
Monika Halasova 10.03.2016 15:29:37
Super. Na vlasy ako zabal pouzivam.

Jana 01.01.2016 19:32:03
> Dobry den, > neviem s kym som telefonicky komunikovala, tak pisem na obe uvedene adresy ☺ > Dakujem za promptnu pomoc a radu pri odosielani objednavky a za jej rychle dorucenie. Potesili ma samotne produkty i velmi poctive zabalenie balicka. Je to moj prvy nakup u vas a dufam, ze po vyskusani produktov, nie posledny ☺ > Prajem vam vsetko dobre. > S pozdravom > Jana Sillerova

Heli 29.12.2015 18:22:25
Oba druhy arganového oleje jsem si objednala letos v únoru a jsem opravdu nadšená,proto si objednávám zvovu a informace o Vás předávám dále i přátelům. Sdílím na FB.Velice se mi zlepšila pleť i vlasy a dokonce se mi podařilo dát dolů pár kilo, která jsem měla navíc. Výborně chutná. Užívám vždy ráno na lačno. Také přidávám pejskovi pár kapek do krmení, má krásnou srst!.)Moc děkuji:)

ľubica 23.10.2015 10:01:44
Dobrý deň, dnes som obdržala zásielku s opunciovým olejom. Rada by som sa Vám poďakovala za bezchybné dodanie tovaru a samozrejme aj za priložený darček. Musím pochváliť Vašu firmu, že je bezkonkurenčná. Vynikajúca kvalita olejov, pekný obalový dizajn a taktiež webová stránka a dokonalé balenie tovaru proti poškodeniu. Ďakujem a prajem, aby sa Vám ešte veľa, veľa rokov darilo dovážať tieto kvalitné oleje. S pozdravom Ľubica Horáková Vaša zákazníčka

Jana ozd 01.07.2015 08:46:24
Dobrý deň, ďakujem za skutočne expresné vybavenie mojej objednávky. Tiež chcem prejaviť uznanie za dôkladné zabalenie olejov. Došli v poriadku a teším sa na účinky, ktoré ma čakajú pri ich používaní. Prajem Vám pekný deň a ďakujem, že pre nás túto službu robíte.

ARGANOVÝ OLEJ KÚPITE PRIAMO AJ U NAŠICH PARTNEROCH

ZUZANA ŠTEFFEKOVÁ

regionálny manažér
BRATISLAVA
+421 (0) 908 285 369
www.eunike.sk

------------------------- 

Marta MYŠIKOVÁ
regionálny manažér
PREŠOV a okolie
+421 (0) 908 665 811
www.orienthouse.sk

www.arganovyolej.sk
-------------------------

MIROSLAVA FIŠANOVÁ
ŠURANY a okolie
+421 (0) 948 422 077

www.orienthouse.cz
-------------------------

ADRIÁN ČIEF
ZVOLEN a okolie
+421 (0) 918 772 878
www.orienthouse.sk

www.arganovyolej.sk
-------------------------

PAVOL SKUBÍK
ŽILINA a okolie
+421 (0) 908 961 659
www.biolinka.sk

-------------------------

JAROSLAV KOVÁR
TRENĆÍN a okolie
+421 (0) 948 898 825
www.eunike.sk

-------------------------

VIERA LETOVANCOVÁ
TRNAVA a okolie
+421 (0) 908 847 691

www.orienthouse.sk

www.arganovyolej.sk

  odkaz

 odkaz

arganový olej

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie